Dobro- ZOOT

9:34

Focení venku mě vážně baví. Proto využívám hezkého počasí a fotím na články dopředu. Budete moci tedy čekat články s prosluněným počasím i na podzim, kdy tak hezky třeba nebude. Baví mě také nalézat nové a nové místa (zátiší) pro focení. V tomhle ohledu jsem asi trošičku víc kreativní. Tímto článkem a fotkami v něm jsem chtěla poukázat na dobrou věc. Je to Zoot plátěná taška, která pomáhá v Tanzánii dětem, které se nemohou vzdělávat. Koupí jedné plátěné tašky za 199 Kč zajistíte jednomu dítěti 4 dny školy. Já už jsem ji chtěla zviditelnit v minulých outfitech a rozhodně se budu snažit ji zviditelňovat dále. Vlastně všechny možnosti díky, kterým můžeme pomoci. Držme se logem na této tašce: HELP, SO WE CAN HELP. Pomáhejme, protože my můžeme pomáhat. Tahle věta by se neměla objevovat jen na taškách. Měla by být nám viditelná na každém kroku. 

Já už vlastním jednu plátěnou tašku. Je krásná a o moc krásnější pocit je, když vím, že jsem si ji nekoupila jen pro sebe, pro své vlastní použití, ale zajistila jsem jednomu dítěti 4 dny vzdělávání.  Někomu by se to mohlo zdát málo, ale i za jeden den ve škole by Vám dítě z Tanzánie (z jakékoli země v Africe) jistě poděkovalo. 









Určitě se podívejte na stránku DOBRO , kde si můžete vybrat komu pomůžete. 

Budu ráda, když mi napíšete váš příběh, kdy jste někomu pomohli. I když to třeba bude to, že jste zachránili mouchu před plácačkou. Vzájemně se můžeme inspirovat k dobrým skutkům. Děkuji. 
- Christi



You Might Also Like

10 comments

  1. Už jsem o této tašce hodně slyšela a myslím, že už je na čase si jednu pořídit taky pro sebe :) jinak pěkný článek :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nebudeš litovat, když si ji koupíš. Naopak budeš mít dobrý pocit, že jsi někomu pomohla. :-)
      Děkuji. ♥

      Vymazat
  2. Jeej, to sú nádherné fotky a super nápad :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou nádherný :)! Sama fotím, takže každý nápad obdivuji :)! Nádherný :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Baví mě nacházet nové a nové prostředí pro focení. :-) Děkuji (ještě jednou a tisíckrát), moc si toho vážím. ♥

      Vymazat
  4. Tyhle programy by mělo dělat mnohem více obchodů a eshopů. Na jednu stranu je to pro ně skvělý marketing a na druhou stranu je to opravdu hezké a potřebné.
    Já před pár dny přispěla přímo přes Člověka v tísni. Koupila jsem balíček stravy, kterou matky mohou krmit své dítě v oblastech, kde je ho nedostatek. Například v Sýrii kvůli konfliktům.
    Fotky se ti opravdu povedly! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni. Ano souhlasím s tebou, mohlo by pomoc šířit více obchodů.
      Jsi úžasná, kéž by tohle mohlo říci více lidí. Jsi pro mě motivací. Děkuji. ♥

      Vymazat
  5. Jéé, ty fotky jsou úžasné :) moc se mi líbí tyto dobročinné nápady :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥