Travel outfits

22:06

Ahoj,
myslím, že s tímto článkem jsem si dala trochu načas, protože mi přijde, že už je trošičku neaktuální (podle názvu). Kdo ale řekl, že cestování patří jen létu? Cestovat se dá celý rok. Proto ani mé outfity nebudou svázány jistým obdobím, bude to směs různých období pro různé počasí.  Úvod článku je pro mě vždy nejtěžší  a trvá mi nejdéle, než jsem se svými slovy spokojená. Proto doufám, že tento úvod přeskočíte na fotky (v tomto případě outfity), které pro vás budou určitě mnohem zajímavější.

A ještě jedna věc. Určitě se nepovažuji za experta v kombinování věcí nebo stylistku. Prosím buďte na mě v tomhle ohledu hodní. Děkuji. ♥
Cardigan, H&M / Boyfriend džíny H&M / Tričko H&M / Sneakers, Freshlabels / Hodinky, H&M/ Plátěná taška, Zoot / Lepíky, Zoot
Není nic lepšího, než se při cestování zachumlat do cardiganu. Navíc poslouží i jako deka nebo polštář. Mým hlavním záměrem u tohoto outfitu  bylo poukázat na plátěnou tašku značky Zoot, protože koupí jedné této tašky zajistíte 1 dítěti v Tanzánii 4 dny ve škole. Nezdá se to moc, ale myslím, že děti v Tanzánii jsou rády i za jeden den. Já už takovou tašku vlastním a je úžasná, ale ještě úžasnější je pocit, že pomáhám. ♥
Volné košilo-šaty / černé džíny ,Topshop / Tenisky, Converse / Klobouk, H&M (599 Kč) / Denim batoh, H&M (899 Kč) / Náramek, Cruciani / Obal na Iphone, H&M / Obal na cestovní pas H&M (399 |Kč) / Rtěnka, MAC- odstín Honey Love
Další outfit je takový ,,Back to school´´. Přijde mi, že mezi travel a school outfitem není tak velký rozdíl, obecně. Moc jsem si zamilovala denim batůžek. A jasnou volbou byl i klobouk, který vás ochrání před sluncem a ještě schová unavenou pleť po letu. Díky bohu se vrátil trend klobouků (lepší než sluneční brýle). Tenisky Convers = pohodlnost sama.  

Prošívaný overal, H&M (899 Kč) / Kotníkové boty, H&M (899 Kč) / Zlaté hodinky, H&M / Obal na cestovní pas, H&M (399 Kč)/ Náušnice, H&M / Too faced- tekutá rtěnka Melted- odstín Nude / Too faced tvářenka Love Flush- odstín Baby Love



Tento outfit bych nejraději nazvala ,,H&M outfit´´. Ano, protože overal, botky a doplňky vše byste našli v obchodě H&M. Nemůžu si pomoci, ale poslední dobou se mi v háemku (h&m) líbí víc a víc oblečení. Není to typický travel outfit, ale moc se mi líbí prošívaný overal, takže jsem ho sem chtěla přidat také. Aby to tak aspoň vypadalo, přidala jsem pouzdro na cestovní pas. :-)
Aneb cestujme stylově. 

Vzali byste si nějaký outfit na sebe? A co například nosíte rádi Vy, když cestujete? 

- Christi 




You Might Also Like

6 comments

  1. Hrozně se mi líbí ty kotníkové botky na podpatku, které jsou na posledním obrázku ♥ Mám v plánu si takové koupit teď jak bude podzim :)

    https://sarasvozilova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. ♥ To je milé. Ty kotníčkový botky jsem si zkoušela před týdnem v H&M a mrzí mě, že jsem si je nevzala. :-)

      Vymazat
  2. Pěkný článek :) já osobně cestuji většinou v tom samém - rifle, basic tričko a svetr/mikina :) hlavně aby to bylo pohodlné, protože není nic horšího, než se tísnit 4 hodiny v autě v nepohodlném oblečení >.< capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji. ♥ V tom s tebou souhlasím. Skoro většina věcí, které mám teď v šatníku musí splňovat hlavní podmínku a to pohodlnost. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Christi <3
    Super krásný článek, nádherné outfity.
    Nemáte ty nebo některá z vás nápad kde sehnat levně bílé,nízké conversky ve velikosti 39, jinde než na vinted.cz?
    Vždycky když je někde vidím, tak po nich uplně slintám :)
    www.iamclarella.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Klári, to je milé. Kde sehnat levně conversky by mě také zajímalo. Snad nám tu někdo poradí. :-)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥