♥ Wishlist- beauty ♥

13:11

Ahoj, 
dnes bych se s vámi ráda podělila o svůj wishlist (nebo spíš dreamlist). Už dlouhou, dlouhou (dlouhou- třikrát pro efekt) sním o produktech, které jsem viděla u ostatních blogerek nebo jsem o nich slyšela chválu na Youtube. Asi polovina z nich je pro mě nedostupná (= moc drahá), takže proto bych to raději přejmenovala na dreamlist. Zkrátka o věcích, o kterých se mi může jen zdát. Ale jsem také toho názoru, že bychom se občas měli maličko rozmazlovat (Only life once....).  A o kterém produktu nejvíce sním? To není tak jednoduché! 
Tady je rovnou celý seznam:


1. MAC Studio Fix Powder Plus Foundation kompaktní pudr a make-up 2 v 
foto: http://www.parfums.cz/mac/studio-fix-powder-plus-foundation-kompaktni-pudr-a-make-up-2-v-1/
Byl by to můj první produkt od Macu. Na tento pudr mě nalákala Bethany Mota. Moc se mi líbí jednoduchý až minimalistický design produktu ( a upřímně to je druhý faktor, podle kterého si vybírám kosmetiku, ale věřím, že nejsem jediná). Můžete si vybrat až 22 odstínů, což je neuvěřitelné! Já si vybrala odstín NC 25, který by měl mít tón do žluta. 
A cena? No raději se ani neptejte.
 Stojí 655 Kč

2. theBalm Mary - Lou Manizer rozjasňovač, zvýrazňovač a stíny v jednom
foto: http://www.feelunique.com/p/theBalm-Mary-Lou-Manizer-Luminizer-8.5g
Nedokážu si vzpomenout jaká blogerka tento zázrak nemá. Vypadá opravdu skvěle, jak uvnitř, tak i z venku! Podle fotek vypadá opravdu přirozeně a navíc je hodně všestranný. The Balm je tak roztomilá značka. Jen ta cena je zlo. 
Stojí 500 Kč (o nulu méně a nasyslím si zásoby)

3. GOSH Primer+- podkladová báze
foto: http://www.fann.sk/krasa-a-styl/detail/gosh-primer-plus
Tato podkladová báze má samé plus, plus, plus. Vím o ní díky Nicol z acupofstyle, která si ji vychvalovala v jednom videu. Plus by měla i hydratovat, takže ušetříte za krém. Gosh značku vůbec neznám a nemám s ní zkušenost, ale na tuhle bázi si dávám penízky stranou (hezky korunka po korunce). 
Stojí kolem 400 Kč (14 €)

4. Benefit roller lash super-curling & lifting mascara-  řasenka / zázrak
foto: http://www.sephora.cz/roller-lash/cid15695.html

Mám asi milion důvodů, proč bych si chtěla tuhle řasenku koupit. Tuším, že nechcete vědět všechny, ale tady jsou ty hlavní : vyřeší dilema rovných a krátkých řas (nobelovku pro toho, kdo ji vymyslel), roztomilý obal, a Benefit (prostě značka Benefit). A také mám jeden jediný důvod, proč si ji nekoupit: cena. 
Stojí $24.00 ( 576 Kč) 

5. Brow Artist Genius Kit- Loreal Paris- sada na obočí
foto: http://www.prisjakt.no/category.php?&lb=1233
Na tento produkt, jsem narazila nedávno v drogérii a byla to láska na první pohled. Nikdy jsem nepoužívala žádný vosk ani barevný pudr na obočí. Nikdy! Snad to Brow Artist Genius Kit zlomí a já budu chodit už jen s upraveným obočím. Také slibují, že díky této sadě to zvládne úplný začátečník (= Já). 
Stojí 249 Kč

6. Clinique Anti - Blemish tonikum pro všechny typy pleti
foto: http://www.parfums.cz/clinique/anti-blemish-tonikum-pro-vsechny-typy-pleti/
Na zdraví pleti by se nemělo šetřit. To byl důvod proč jsem si tonikum před pár dny koupila (dobře trochu podvádím, ale sním o něm už půl roku). Ke Clinique značce mám důvěru a věřím, že mi pomůže v boji s akné. 
Stojí 519 Kč (šílenost)

7. Too Faced- Natural Eyes Shadow Collection-  má vysněná paletka
Ať ji pořádně vidíte. 
foto: http://www.kosmetika-usa.cz/too-faced/3461-too-faced-romantic-eye-classic-beauty-shadow-collection.html
Nejkrásnější věc, kterou jsem kdy viděla (ever!). S tímhle souhlasím s mou nejoblíbenější youtuberkou Zoe Sugg ♥ (Zoella) . Je poskládaná, tak abyste s ní vytvořily 3 přirozené líčení (Day, Classic a Fashion), úžasné! Kombinací se dá udělat ale mnohem, mnohem více. Viděla jsem i několik swatchů a vypadá to, že pigmentace bude (je!) perfektní. Jako by to byla paletka poskládaná mě na míru. Tu musím mít!
Cena: 899 Kč



8. Saloos- levandulový olejíček
foto: http://www.medhelp-shop.cz/regeneracni-oblicejove-oleje/levandule-20ml
O kokosovém olejíčku už jsem přesvědčená, že je bezvadný. Chtěla bych ale zkusit i tento levandulový. Většina dermatologů říká, že je to ten pravý olejíček na aknózní pleť, protože je protizánětlivý, hydratující a regenerační. A mě to dává smysl. V blízké budoucnosti si pro něj poběžím do drogérie. 
Stojí 169 Kč (dm).

9. Bioderma Sensibio H2O - micelární voda
 http://www.parfums.cz/bioderma/sensibio-micelarni-voda-pro-normalni-az-smisenou-plet/
Tohle je ta nejprofláknutější (...zvláštní slovo..) micelární voda mezi blogerkami. Snad brzo pochopím a zkusím na vlastní kůži (doslova), proč se o ní dočtu na každém blogu.
Stojí (podle objemu) 147-422 Kč


10. Loreal Paris- lak na nehty odstín
foto: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgortmvV-W8gFa8mtfIEGLu7L3lHiGnWJy5tbgx8QV0PhtqWTX4a5_Mbn3XH68mdFX-tvRP0-pCYXRYKVIX08Hi0RlAf2RETpquY8E2GhCryymijxg_Gatf_3noF2o3TzmYeR8OaGbRl_A/s1600/Blancs.jpg
L´oreal už nějakou bodu představila kolekci něžných (pastelových) laků pod názvem Les Blancs. Já už mám doma jeden lak v odstínu 859 a vyjímá se z mojí skromné sbírky laků nejvíce. Na lakování nehtů moc nejsem, ale teď toto prohlášení budu muset díky L´oreálu změnit. 
Odstín 858 Ocean Porcelain (krásný název...)
Cena: 89 Kč

Já budu dál snít a vy mi můžete do komentářů napsat aspoň jeden produkt, o kterém sníte nebo se vám o něm doopravdy zdálo. Máme nějaký produkt stejně vysněný? 

                                                                                                                                                            - Christi


You Might Also Like

6 comments

  1. Ta paletka vypada super :) A na miclearku od Biodermy nedam dopustit.

    Ja uz dlouhou dobu touzim po Naked od Urban Decay, ale je mi lito, za ni tolik utratit :D

    xxx

    Cury in the City
    Bloglovin
    Instagram

    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. ♥ A musím ti prozradit, že paletka od Too faced je úžasná. Brzy se totiž objeví v mých oblíbencích. :-) A úplně chápu tvou tužbu po Naked paletce! :-)

      Vymazat
  2. Nemůžu říct, že by se mi něco z toho seznamu nelíbilo. Brala bych úplně všechno. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tak milý komentář. Opravdu mě pobavil. Děkuji (podruhé). :-)

      Vymazat
  3. Ještěže já na tu kosmetiku zas až tak nejsem a vystačím si s tou obyčejnější :) ...jen moje wishlisty typu tyhle tenisky na běhání (třeba za 4000 tisíce) a tyhle legíny od nike a tahle sportovní podprsenka a tahle čelenka na zápasy... :D taky by se mi to dost prodražilo :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, když chceš něco kvalitnějšího připlatíš si za všechno (bohužel). Já to většinou střídám, jednou se rozmazlím (z velkým časovým odstupem :D ) kosmetikou a potom sportovními teniskami.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥